Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

POPŻ PODPROGRAM 2021 – efekty

 

 

 

POPŻ PODPROGRAM 2021 – efekty

 

Stowarzyszenie Wspierania Społeczności Lokalnej „Bądźmy Razem” przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mławie z terenu województwa mazowieckiego  przy współpracy  z Bankiem Żywności w Ciechanowie realizowało Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa Podprogram 2021 współfinasowany z Europejskiego Funduszu Pomocy Najbardziej Potrzebującym, którego celem było zapewnienie najuboższym mieszkańcom Polski pomocy żywnościowej oraz uczestnictwa w działaniach w ramach środków towarzyszących w okresie luty 2022 – październik 2022.

 

Osoby potrzebujące otrzymały bezpłatnie artykuły spożywcze:

  • warzywne i owocowe (groszek z marchewką, koncentrat pomidorowy, powidła śliwkowe);
  • skrobiowe (makaron jajeczny),
  • mleczne (mleko UHT),
  • mięsne (szynka drobiowa, szynka wieprzowa mielona, filet z makreli w oleju),
  • cukier (cukier biały),
  • tłuszcze (olej rzepakowy).

 

Pomoc żywnościowa trafiła do 1370 osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej z terenu województwa mazowieckiego.

 

Wydaliśmy osobom potrzebującym:

o 76565 sztuk żywności;

o 4277 paczek żywnościowych;

 

W ramach POPŻ Podprogram 2021 dla 40 osób korzystających z pomocy żywnościowej przeprowadzono  4 warsztaty edukacyjnych w ramach działań towarzyszących:

  • edukacji finansowej
  • żywieniowo dietetycznych
  • kulinarnych
  • niemarnowania żywności
  • innych działań aktywizujących
Data dodania: 2022-12-13 09:05:56
Data edycji: 2022-12-13 09:12:29
Ilość wyświetleń: 1209

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Nasi Partnerzy - bank informacji

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej